randomgurls

Alla inlägg under maj 2011

Av randomgurls - 4 maj 2011 15:47

Sho bre bru, haha


Nu är jag här igen, min är jag här igen mina vänner! Jag har inte bloggat på ett tag, men det är pga att jag har haft massor av läxor o prov...osv... Denna helgen har jag uppvisning i dansen, så det blir nog nte så mkt bloggning då...

Av randomgurls - 4 maj 2011 15:21

hajhaj! Nu sitter jag i datorsalen och alla runt mig spelar UberStrike... Krigsspel om ni undrar...ente mkt har hänt, därav den dåliga uppdateringen... Jag har absolut ingen att skriva om! Typ, det mest intressanta är väl att Astrid har blivit en true "belieber", jag är bara halv, typ... Tycker att han är OK, men ente helgalen i honom, sorry Astrid, jag e inte över på den "lila sidan" ännu ;P

Idag så hade vi prov, gick OK tror jag...  På sista lektionen så såg vi på tjuvarnas herre för att vi har läst den boken. Haha, Scipio ser ju bra ut! haha, bild:

  Aaron e med i Kick Ass med. Tänk på att de är äldre nu, så de ser inte lika bra ut nu...



hejdåre


3bba  


Tidigare månad - Senare månad

.............................................

 

Hajj Hejj, vi är 2 tjejer som driver denna bloggen, läs lite och hope you'll like it!

Vad vill du veta?

0 besvarade frågor

Vad vill du hitta?

Kategorier

Gammalt:

Inte helt säkra..


Ovido - Quiz & Flashcards